Vanliga frågor om Mina Sidor 

 

Hur vet jag vilket operativsystem jag har för min mobil?

iOS:
Detta finns under ”inställningar -> Allmänt -> Om” Det som står vid version tex 6.1.3 (10B329).
Även under ”inställningar -> Allmänt -> Programuppdateringar” 
 
Android:
”Inställningar -> Om telefonen” Systemversion, Android-Version, Version
”Inställningar -> Om telefonen -> Systemuppdateringar” 

Vem kan beställa Mina Sidor?

 Alla som har ett kundnummer hos Svenska Foder kan beställa Mina Sidor.

 

Hur gör jag för att logga in?

 För att kunna logga in måste du först registrera dig. Fyll i registreringsformuläret och skicka in till oss. Vi godkänner då din ansökan och du kan sedan logga in med de uppgifter du själv fyllt i. 


Vad kan jag beställa genom Mina Sidor?

 Du kan beställa alla våra Fjäderfäderfä, får, gris, häst- och nötfoder som levereras som lös vara.

 

Hur gör jag för att beställa?

Klicka på knappen beställa och välj bland de foder som finns i menyn till vänster. När du valt dina foder klickar du på visa order och väljer leveransdag och leveranssätt innan du granskar din order och skickar in till oss.

 

Hur kan jag se vad jag har beställt?

Klicka på "mina ordrar" så visas en sammanställning över de ordrar du gjort via Mina Sidor.

 

Kan jag ändra eller avbeställa en order i Mina Sidor?

För att ändra eller avbeställa en order du skickat via Mina Sidor måste du ta kontakt med oss på kundservice. Avbokning eller ändring av order via Mina Sidor är tyvärr inte möjligt.

Axving

Svenska Foder AB

Telefon
0510-828 00

Kundservice
020-83 00 00

Box 673

531 16 Lidköping

info@svenskafoder.se

Alla kontaktuppgifter