Långlivade kor – ett mål för framtiden?
Satsa på friska tunga dikalvar
Vera gjorde LIA på Svenska Foder
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Vera gjorde LIA på Svenska Foder
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Hy-D® skapar hållbar produktivitet
Vera gjorde LIA på Svenska Foder
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Fibergi är nu en del av Hippo!
Vera gjorde LIA på Svenska Foder
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Vera gjorde LIA på Svenska Foder
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Hållbart med digital faktura
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Effektiv ensilering och mjölkproduktion på Komstagården
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Nytt & Nyttigt om växt, grovfoder, spannmål och ensilering
Ogrässtrategi i höstsäd, tjäna extra på höstrapsen och BlueN och Caryx på hösten – Fokus i fält v 38
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Vera gjorde LIA på Svenska Foder
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Ta ett representativt prov på din spannmål
Koppla dina insatsvaror till dina spannmålsaffärer
Ogrässtrategi i höstsäd, tjäna extra på höstrapsen och BlueN och Caryx på hösten – Fokus i fält v 38
Raps, glyfosat och additiver – Fokus i fält v.35
Ogrässtrategi i höstsäd, tjäna extra på höstrapsen och BlueN och Caryx på hösten – Fokus i fält v 38
Ogräsbekämpning i höstraps, sortförsöken 2025, såtidpunkt – fokus i fält v. 36
Ogrässtrategi i höstsäd, tjäna extra på höstrapsen och BlueN och Caryx på hösten – Fokus i fält v 38
Nummer 2 av Tidningen ute nu!
Ogrässtrategi i höstsäd, tjäna extra på höstrapsen och BlueN och Caryx på hösten – Fokus i fält v 38
Ogräsbekämpning i höstraps, sortförsöken 2025, såtidpunkt – fokus i fält v. 36
Ogrässtrategi i höstsäd, tjäna extra på höstrapsen och BlueN och Caryx på hösten – Fokus i fält v 38
Ogräsbekämpning i höstraps, sortförsöken 2025, såtidpunkt – fokus i fält v. 36
Skånes första AdBlue-depå på plats i Vallåkra
Ny energi skapar dynamik på bränslemarknaden
DLG-koncernen fortsätter sin transformation under ett övergångsår 
Morten Riber Pryds utsedd till ny CFO i DLG-koncernen
DLG-koncernen fortsätter sin transformation under ett övergångsår 
Morten Riber Pryds utsedd till ny CFO i DLG-koncernen
DLG-koncernen fortsätter sin transformation under ett övergångsår 
Morten Riber Pryds utsedd till ny CFO i DLG-koncernen

Människor i centrum

En del av vår strategi

De engagerade medarbetare som varje dag arbetar för att skapa värde för våra ägare och världen runt omkring oss är nyckeln till att vi ska kunna infria våra ambitioner och mål i Creating the Future 2030.

DLG bygger på en stark kultur där värderingarna trovärdiga, värdeskapande tillsammans står i centrum över affärsområdes- och landsgränser. Vi lägger stor vikt vid engagemang och frihet under ansvar, och vi hjälper varandra och hittar lösningar gemensamt.

Det är i hög grad vår kultur som har fört oss dit där vi befinner oss i dag. Det är därför vi värnar om den, eftersom den är avgörande för att vi ska kunna ta nästa viktiga steg in i framtiden. När vi sätter standarden för framtidens arbetsplats, där alla kan utveckla sin fulla potential i en mångsidig och inkluderande arbetsmiljö, bygger det vidare på just den kultur som garanterar att DLG är en trevlig och inspirerande plats att vara på med en öppen dialog.

Vi vet att förmågan att upprätthålla en hög grad av engagemang hos medarbetarna är avgörande för att vi ska lyckas affärsmässigt. I takt med att verksamheten utvecklas behöver vi nya kompetenser. Dem ska vi säkra genom att investera i utveckling av befintliga medarbetare så att de kan växa yrkesmässigt och få prova nya funktioner. Genom utbildning förbereder vi våra anställda för att hantera framtidens uppgifter och vi skapar en näringskedja av talanger och framtida ledare. Ledare som kan sätta upp mål och skapa engagemang och resultat på alla nivåer.

Samtidigt måste vi tillföra nya talanger som för med sig ny kunskap och nya impulser in i organisationen. Det ska vi göra vid en tidpunkt då det råder skarp konkurrens om bra medarbetare, och det ställer krav på oss som arbetsgivare. Med ett mycket gott anseende och en målstyrd kärnberättelse stärker vi vår position som en attraktiv arbetsgivare som sätter människorna i centrum.

Creating the future

DLG-koncernens, och därmed Svenska Foders, strategi Creating the Future 2030 innebär att utveckla den befintliga verksamheten, för att kunna investera i framtidens gröna lösningar och upprätthålla en ekonomiskt hållbar utgångspunkt.

Sök
Mina sidor
Logga in/registrera dig som: